Понедельник, 20.05.2024, 07:01
Приветствую Вас Гость | RSS

Domaschki

Категории раздела
Математика [1318]
алгебра, геометрия, мат-анализ и т.д.
Информатика [18]
задачи по информатике
Физика [274]
физика, механика и т.д.
Химия [42]
задачи по химии
Биология [2]
анатомия, ботаника и т.д.
География [5]
Английский [0]
Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

--------------------
Сегодня были:

---------------------
Всего пользователей: 3339
Девушек: 1815
Парней: 1524
Сегодня новых: 0
За 7 дней: 0

Главная » 2020 » Декабрь » 4 » Педагогічні задачі
01:54
Педагогічні задачі
Розв’язати педагогічну задачу( 5 на вибір)
Під час гри в сім’ю п’ятирічний Віталик говорить Іринці: «Коли мені подзвонять по телефону, скажи, що мене немає вдома».
1. Поясніть причини такої поведінки хлопчика. Про що це свідчить?
2. Як має чинити вихователь у даній ситуації?
3. Що б порадили батькам хлопчика?

Практичне завдання
Розв'язати педагогічну задачу.
Мати трирічної дівчинки не може зрозуміти:
- Чому моя дочка не хоче гратися сама? Якщо разом з нею дорослі, вона захоплюється. Лише залиш її одну - гра відразу припиняється. Коли була менша, думали, ось почне ходити стане легше, з рук зійде і забавляти не прийдеться. У дівчинки ж є всі умови і спеціальний куточок, багато цікавих іграшок. Можливо це залежить від особливостей дитини?
1. Поясніть причини виникнення даної ситуації.
2. Які умови слід створювати для розвитку сюжетно - рольової гри?
3. Які методичні рекомендації можна дати батькам з метою навчання дівчинки уміння гратись?
Практичне завдання
Розв'язати педагогічну задачу.
Вероніка пропонує партнеру по грі:
Я буду мамою, а ти татом. Коли прийдеш з роботи, сядеш тут з газетою, ось так… А я буду тебе сварити: «От нероба» А ти будеш відповідати: «Відстань»
Партнер намагається заперечити, але дівчинка старається переконати його: «Всі мами й тата завжди сваряться».
1. Ваша думка про мікроклімат в сім і дітей, які граються.
2. Які педагогічні висновки повинен зробити вихователь після спостереження такого фрагменту сюжетно-рольової гри?
3. Запропонуйте систему роботи, яку можна порекомендувати вихователю з метою збагачення вражень дітей, необхідних для розвитку змісту даної гри.
Практичне завдання
Розв’язати педагогічну задачу.
Хлопчик приніс додому камінчики, каштани, кілька паличок. Мама обурюється: «Що, тобі не вистачає іграшок? Для чого це все приніс? Візьми і викинь негайно!».
1. Чи права в такій ситуації мама?
2. Що можна порадити батькам, діти яких прагнуть гратися з таким матеріалом?
Практичне завдання
Розв’язати педагогічну задачу.
Катруся – п’ятирічна дівчинка з забезпеченої родини, яка кожного разу до дитячого садка приносить «сучасну», але не корисну їжу, красиві і дорогі іграшки, ніколи не ділиться з іншими дітьми. Це спричинює часті непорозуміння та конфлікти з іншими дітьми.
1. Чи можна залишити поза увагою таку ситуацію?
2. Які поради можна дати батькам цієї дівчинки?
3. Яку роботу повинен провести вихователь з дітьми та їх батьками, щоб виправити дану ситуацію?
Практичне завдання
Розв'язати педагогічну задачу.
Батько п'ятирічного Сашка скаржиться вихователю:
Скільки ми купуємо хлопчику іграшок, він усе ламає в перший день.
1. Поясніть можливі причини поведінки хлопчика.
2. Що 6 ви порадили батькам такої дитини?
3. Якщо б така дитина виховувалася у вашій групі, яку б індивідуальну роботу ви з нею провели?
Просмотров: 100 | Добавил: alenahk18 | Рейтинг: 0.0/0
Срок выполнения: 04.12.2020, 12:00
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Новые задачи
Друзья сайта

Каталог сайтов
Поиск работы
Объявления Украины
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz